23/09/2019

Rusya-Slovenya erkekler voleybol maçı


TRT SPOR-2 en çok bana yaradı, çünkü gerçek bir sporseverim, futboldan çok daha zevkli bulduğum nice branş var, satranç, snooker, jimnastik, atletizm, boks, güreş, yüzme, ... saymakla bitmez. TRT SPOR'u hiç izlemiyordum, bu kanal vazgeçilmez mekanım oldu. Şimdi Avrupa voleybol şampiyonasında Rusya ile Slovenya kapışıyor, ilk seti Slovenya aldı. Tribünleri görmek lazım, kadınlı erkekli binlerce seyirci müthiş bir destek veriyor, hepsine hayran kaldım, ne modern insanlar, ben onlarla aynı yerde yaşamalıyım, bu ülkeyle ve halkıyla hiçbir benzerliğim yok, aidiyet bağı hissetmiyorum. Ruslar da Slovenyalılar da benle aynı frekanslarda seyrediyorlar; Amerikalı, Fransız, İngiliz, Japon, ... hepsi bana benziyor, burada kendimi yabancı hissediyorum. Korkunç bir bilgi açlığı çekiyorum, sansürün olmadığı bir ülkede yaşamalıyım, çılgınca okumalıyım, edebi şaheserler üretmeliyim (zaten sayısız projem var,), yayımlatmalıyım, akıllı okurlara ulaştırmalıyım. Başka beklentim yok, beyinsel faaliyetler için geriye sayıyorum, Coni vefat edince hicret için azami gayreti göstereceğim, besbelli bir yuva bulurum. İngilizcem şimdiden harika oldu, birkaç yılda gezegenin en iyi İngilizce bilen kişilerinden biri olursam kimse şaşırmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder