03/09/2019

Çocukluğumda korkunç bir hata yapmışım, belki 200-300 kere tekrarladım


Şimdi internette AİK taraftarı bir kadının fotoğrafını gördüm, kanım dondu, çünkü ilkokul ve ortaokul dönemimde yüzlerce maç seyrettim, hepsinde de o hanım gibi tribünün en arkasındaki demir parmaklıklara oturdum, üstelik arkam boştu, fotoğraftaki gibi tel örgü yoktu, yani başım dönse veya hafiften dengemi kaybetsem 20 metre aşağıya tepeüstü çakılırdım. Benden başka orada maç seyreden yoktu, sebebini şimdi anlıyorum. Çocuklar başkasının yanında biletsiz giriyorlardı, dolayısıyla tribünde oturamıyorduk, ben de net bir görüntü için bu formülü bulmuştum. Vay anasını, belki 200-300 kere ölümden dönmüşüm, şimdi uyandım. Niye yazdım? Çocukları uyarın, vaktiyle sayısız delilik yaptım, çok uzun mesafelere tek başıma yüzdüm, hiç bilmediğim arazilere daldım, üstelik ilkokul ve ortaokul öğrencisiyken bunları yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder