06/09/2019

Kedilerce kuşatıldım


Buraya geleli 3 yıl, 1 ay, 1 hafta oldu. Kara prenses ve bacısı olan başka bir kedi vardı, ötekisi karşımızdaki sitede dolaşıyor. İkisi de vahşi, insandan kaçıyor, mahallemizdeki yavru kediler de öyle, bir tek benden kaçmıyorlar. Beş şenedir balkonumda güvercinler yuva yapıyorlar, cücükleri büyütüyorlar. Eskiden iki batın kuluçkaya yatılıyordu, şimdi üçüncüsüne yatıyorlar. Yuh! Eskiden de hayvanlarla iç içeydim, her akşam kedilere, köpeklere burger, sosis, salam veriyorum, kuşlara aşurelik buğday ikram ediyorum. Maaşım asgari ücretin biraz üstünde ama sokaklarda aç biilaç dolansam da tavrım değişmez, varımı, yoğumu hayvanlarla paylaşırım, bir tek insanlardan kaçarım, sebeplerini Paramatör başta olmak üzere eserlerimde açıkladım. Kedilerden birisi bana meftun oldu, siyahlı beyazlı bir dişi, Coni'den sonra hicret edeceğim, herhalde onu çok özlerim. Hayvanlara iyilik yapmanızı öneririm, insanlar gibi kötülükle karşılık vermiyorlar, sizi mutlu ediyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder