25/11/2019

Ali Babacan yarın akşam Habertürk'te


Ali Babacan yarın 21.00'de Habertürk TV'de Fatih Altaylı'nın programına çıkacakmış. AKP'de en beğendiğim isimdi, kitaplarımda da methettim, kafalı bir siyasetçiydi, parti kurarsa desteklerim, CHP'yi mecburiyet kaynaklı tutuyorum ama Babacan başka, içtenlikle seviyorum, sayıyorum. Kurtar bizi Babacan! Doğru isim o, tüm muhalefeti Babacan şemsiyesine davet ediyorum. Herr Doğan çile oldu, artık tahammül edemiyorum, sebebini ne siz sorun ne ben yazayım. İfade özgürlüğü getirin, iki cilt karalarım. Hoş geldin Ali Babacan! Ömrüm boyunca hiçbir partiye oy vermedim, yurdum siyasetiyle zerre ilgilenmedim, fakat vahim bir noktaya geldik, memleket elden gidiyor, şu anki idareden daha kötüsü olamaz. Geçmişi beğenmiyordum, şimdi mumla arıyorum. Vay anasını, hayaldi, gerçek oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)