26/11/2019

Ali Babacan


Ali Babacan Fatih Altaylı'nın programında iki saat konuştu, yayın demin bitti. Kitaplarımda onu övmüştüm, haklılığımı gördüm. Altaylı baştan itibaren ekonomiye sonra değineceğiz dedi ama hiç girmedi, yüzeysel olarak geçiştirdi, halbuki Babacan'ın uzmanlık alanıydı. Babacan hislerime tercüman oldu, ifade özgürlüğü, hukuk ve ekonomi alanlarında ciddi eksiklikler, ihlaller olduğunu belirtti; insanları ötekileştirmeyeceklerini, din, mezhep, etnik köken gözetmeyeceklerini, dürüst ve işinde başarılı olan herkese kapılarının açık olduğunu ekledi. İletişim için alibabacan.com.tr adresi açılmış, parti aralık ayında kurulacakmış. Dünya ekonomisinin çok iyi olduğu bir dönemde ağır kriz yaşadığımızı yazmıştım. Aklın yolu bir, aynı şeyleri anlattı, FED ile Avrupa merkez bankalarının bilançolarının beşer misli büyüdüğünü, maalesef yabancı yatırımcının bize gelmediğini vurguladı. Bravo! Bana güven verdi. Yolu açık olsun! Ülkemiz mevcut Erdoğan iktidarıyla çok büyük sıkıntılar yaşıyor, yasaklarla, tehditlerle bunaltıldık, mesela ben fikirlerimi açıklamam için teşvik edilmeliyim, yazarım, filozofum, twitter hesabımı askıya aldım, kitaplarımı yayımlatamıyorum, bereket google.books kucak açtı da son iki eserimi ve önceki beş kitabımı oraya yükledim. Epeydir kabuğuma çekildim, artık insan hakları sorununun geldiği noktayı anlayın. Bugün CHP, İYİ PARTİ, SAADET ayırmıyorum, Ali Babacan'ı içtenlikle desteklesem de tüm muhalefete başarı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder