08/11/2019

Borsacıları anlamıyorum


Son vuruşumu 2008 krizinde yaptım, tokadı aşk ettim, kaçtım, senelerce borsadan uzak durdum, derken geçen senenin son ayında (2018'de sekiz-dokuz al-sat yaptım, onu saymıyorum, dişimin kovuğuna gitmedi, toplam kar oranı yüzde yirmiyi bulmaz, zaten çoğu aynı gün içinde idi, birkaçını birkaç gün tuttum, sürekli faizde soteledim,) sahne aldım ve bir alay şirketin BİST'e kote olduğunu gördüm. On kademe derinlikli ekranım var, yine de hiç ilgilenmiyorum, radara aldığım kağıt sayısı beş veya altıdır, onları da takip etmiyorum, alarm kuruyorum, tuşa basıyorum. Hangileri diye sormayın, çenenizi yormayın, size günahımı vermem, oğlumun sikini yiyin. Gidi zıbıdıklar! Millet yüzlerce kağıdı analiz ediyor, hesap kitap yapıyor. Ben ezelden beri tek hissede tektuş işlem yapıyorum, ya herru ya merru diyorum. Gruplarım belli, milim şaşmam, kamu, Koç, İş grubu hissesi dışında,senet almam. Eskiden Sabancı da favorimdi, Sakıp ağadan sonra tadı kalmadı, defterimden sildim. Aslında Koç'u laf olsun, torba dolsun diye yazdım, çünkü bana hitap eden derinlikte bir tek ykbnk var, onu da şu anda boşladım, sektörde çok daha ucuz bankalar var. Demek ki bir kamu bir İş, para mafiş! Teknikmiş, temelmiş, ötekilere hiç bakmıyorum, yüzlerce hisse kodunun hangi şirkete ait olduğunu dahi bilmiyorum. Zamanım değerli, fuzuli mevzulara kafa yoramam. Not: 8 Kasım 2019 Cuma kapanışında ekranımda 7 hisse var, kalan kısmı paritelerle doldurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder