03/11/2019

Bugün bir hayat kurtardım


Tontini'yi özel beslediğim için sütünü, salam veya sosisini ihmal etmiyorum. Öğleyin bizim kedilerin yanına gittim, nevaleyi düzdüm, sütü yamyam gibi içtiler, derken kabın dibindeki sıvıda arı gördüm, hareketsizdi, öldüğü belliydi, yine de bir umuttur dedim, minik bir dal parçasıyla yavaşça aldım, incitmemeye özen gösterdim, güneşin vurduğu taşın üstüne koydum. O da nesi? Kıpırdandı, tabii sevince boğuldum, heyecanla bekledim, 10-15 dakika sonra uçtu, dünya benim oldu. Bunca yıl yaşamanın hakkını şu hareketimle verdiğimi düşündüm, mutluluktan uçtum. İnanılmaz bir duygu, arı gibi bir canlıya hayat verdim. Her gün bir litre sütü bal ile içiyorum, onları ne kadar sevdiğimi tahmin edebilirsiniz. Gerçi akrep, yılan, timsah olsaydı da fark etmezdi, kurtarmak için var gücümle çabalardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder