04/11/2019

Tontini'nin babası


Tontini fikfikli ilişkiler yumağında doğdu, önce anneannesini takdim edeyim. Buraya geleli 3 seneyi geçti, kara prenses o günlerde vardı, tanıştık. Kocaoğlan tekir kediydi, kara prenses ile iş pişirdi, birkaç velet peydahladı, sonra Tontini'nin babası endam etti, siyah beyaz renklerdeydi, o yüzden Beşiktaşlı dedim. Beşiktaşlı ile kocaoğlan birbirlerine dayılandılar, bir iki kere gözümün önünde ferman okudular, belki benim korkumdan belki başka sebepten, kavga etmediler. İkisi de iriydi, derken kocaoğlan yitiklere karıştı, Beşiktaşlı ortaya çıktı ama her yanı yara bereydi, galiba kocaoğlan ile ölümüne dalaşmışlar, işini bitirmiş, fakat kendi de bitmiş. Neyse, özenli bakım ve gıda takviyemizin de katkısıyla iyileşti, azmana döndü. Manyak bir kedi, onu görünce ödüm kopuyor. Ayağımın dibine geliyor, bacağıma sürtünüyor, yine de sevemiyorum, bazen hışımla tıslıyor, sanki üstüme atlayacak. Abartıyorsam nefes almak nasip olmasın, dün Kangal iriliğinde bir köpek geldi, Beşiktaşlı oralı olmadı, aksine köpeğin üzerine yürüdü, köpek usluymuş, yavaşçacık olay mahallini terk etti. Yüzlerce kedi tanıdım, sevdim, böylesini ne gördüm ne duydum, tam bir çılgın, aslana dahi saldırır, korku nedir bilmiyor. Tontini de erkek, büyüyünce o da fedai olursa sıçtığımızın resmidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)