09/12/2019

Arbitraja ne zaman başlayacağım?


Sterlinde büyük fırsatı kaçırdım, çünkü o sırada borsada maldaydım, gbp/usd paritesi hedeflediğim üzere 1.20'ye gelmişti, şimdi 1.32'ye çok yanaştı. Ne müthiş çıkış yaptı, vay be! Bu ay borsa ekranımı kapattırmak istedim, üç yıl bağladılar. Hayda! Dile kolay, kim öle, kim kala! Ne olursa olsun, beni zorla tutamazlar. Başlangıçta çok iyimserdim, borsa için olumlu beklentilerim vardı, fakat gelişmeler beni hayal kırıklığına uğrattı. Daha önce de yazmıştım, on senedir kitaplarımda da yazıyordum, bu hükümet ile ekonomi selamete çıkamaz. Kapitalizmin iç dinamikleri işler, biraz tepki yükselişi yaşanır, fakat endeksin eskisi gibi üçe, dörde katlayacağını sanmıyorum. Bu hükümet varken borsayı anca kısa vade düşünebilirim. Bankalardaki açık işlem yasağı hala sürüyor, Halkbank Davası'nın ne zaman biteceği meçhul, cumhurbaşkanı eski başbakanı ve üç bakanı Halkbank'ı dolandırma girişimiyle suçluyor ve yalanlanmıyor. Size karışmam, hisse alan hayrını görsün. Ben hedefimi belirledim, açıkça yazıyorum: Gbp/usd paritesi 1.20 olursa veya euro/usd paritesi 1.04'e gerilerse derhal arbitraja başlarım, ilkinde sterlin, ikinci olasılıkta euro alırım. Yatırım stratejimi belirledim, tozpembe hedeflerimi revize ettim. Aud alımı imkanı bulabilirsem, pek yakında aud ile bismillah diyebilirim, yüzde birlik gerileme (0.67 seviyesi) bana yeter. Kamuoyuna kaygılarımla duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder