14/12/2019

Gündem değiştiriyorlar


Hükümet her alanda başarısız oldu, herhalde Cumhuriyet tarihimizin en kötü iktidarıdır, ekonomiden siyasete, hukuktan bilime, ... tel tel dökülüyor, muhalefet kanadının olası ataklarını acayip yöntemlerle geçiştiriyor, gündem değiştiriyor. Geçenlerde sarıklı biri taciz edildi, ardından Muharrem İnce ile abuk subuk bir yaygara koparıldı, bugün metroda başörtülü kadına bir başka hemcinsi "Kara Fatma" diye bağırarak hakaret etti ki geçen ay benzer bir olay yaşanmıştı. Bunların tezgah olduğunu düşünüyorum, AKP'nin din bezirganlığı dışında şansı kalmadı, cahil kitleleri bu yolla kandırıyorlar. Vatandaş "din elden gidiyor," diyecek, bunlara sarılacak. Hesap bu kadar basit, yağma yok, bu numaralar bayatladı. Ekonomi çöktü, eleştiriyi teröristle eş değer tuttular. İfade özgürlüğünün zerresi kalmadı, neşriyatı bırakın, tweet atamıyoruz, "en gelişmiş demokrasi bizde," diyorlar. Düşünün, düşünürüm, filozofum, yazarım, fikir bombardımanı yapıyorum, kitaplarımı yayımlatmayı bırakın, twitter hesabımı kapattım, belki bir seneyi geçti, çünkü 2 tweet'im mahkemeye verildi, erişim yasağı istendi. Birisi H. bankası genel müdürü, öteki o. rütbesinde bir asker, twitter işlem yapmadı ama ben korktum, mesajları sildim. Gönderilerimde kusur bulmak için kim bilir ne kadar uğraşmışlar, zira ikisi de masumdu, hele birisi övgüydü, gelgelelim beni hedef almışlar, açıkça tehdit ettiler. Maazallah eleştirseydim, , herhalde tutuklanırdım. Vay anasını! Hayaldi, gerçek oldu. Orduevi benim vergimle ve benim için kuruluyor, bana 3 yıl süreyle yasakladılar. Galiba rekor kırmışım. Şu ülkede en namuslu, temiz, günahsız, haramsız beş, on kişi seçilse, birisi de ben olabilirim. Nelerle karşılaşıyorum? Hayır, bana kötülük yapsalar, ülkenin iyiliği için çalışsalar kızmam, vallahi billahi alkışlarım. Birisine "Avrupa'ya gitsen anca hela temizlersin,bense el üstünde tutulurum," diyemiyorum. Niye? Demokrasi var diye... Buraya bir şeyler yazıyorum ama bir yerden tebligat almayacağımı kimse bilemez, 15 kere ağırlaştırılmış müebbetle yargılanmayacağımın garantisini veremez. Yok kardeşim, bu ülkeyi, dünyayı, canlıları, ... seven herkesin muhalefete destek olması gerekir. CHP, İYİ PARTİ, Saadet ayırmıyorum, zira mevcut hükümetten kötüsü olamaz, olmamıştı. Provokasyonlarla bize tuzak kuruyorlar, zokayı yutmayalım, dikkatli olalım, barışçıl eylemlerle yönetimi değiştirelim. Not: Kitaplarımda CHP'yi yerden yere vurdum, kanaatim değişmedi, ancak binbeter bir partiyle yüz yüze geldik, ecel terleri döküyoruz. Denize düşen yılana sarılırmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)