13/12/2019

Borsa nedir?


Borsa, spekülatörler dahil tüm yatırımcıların her zaman zarar ettiği benimse her zaman kazandığım bir arenadır. Errorist'in kahramanının isim babası olan kardeşim haricinde kimseye tüyo, ipucu vermem. Aşağılık heriflere düşük komisyonla aracı kurum buluyorum, tavsiyemle para kazandırıyorum, karaktersiz oldukları için google.books'a yüklediğim, dakikalarca övdüğüm, tavsiye ettiğim eserlerimi bile okumuyorlar, oysa yüzüme farklı konuşuyorlar. Ulan kansız deyyus, ne kadar kıskanıyorsun ve kin besliyorsun ki bu ibneliği yapabiliyorsun? Aldın mı babayı? Oğlumun sikini ye! Aklın sıra beni kekliyorsun! Vay salak! Senin mikroskopla gördüğünün bin mislini duvarın arkasından görebilirim. Senin hayallerin benim gerçeklerimin onda biri olamaz. Bre gabi, isteseydim okullarda birinci olurdum, belki Türkiye birinciliğini alırdım, kimle dans ediyorsun? Yarak kafalı, eserlerimi okumak şereftir, hepsini yeniden yazdım, google.books'a yükledim. Hem emerim hem gömerim vesselam! Sol şeridi boşaltın, borsa peygamberi geliyor. Destur de ya iblis!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)