07/12/2019

Bizde doğrular konuşulmuyor, yazılmıyor


Demin TRT teleteks haberinin fotoğrafını paylaştım. Spor yayını haricinde tv izlemiyorum, 30 senedir gazete okumuyorum, belki diğer kanallarda veya gazetelerde de benzer yayın yapılmıştır. Geçenlerde BİST'in grafiğini paylaştım, enflasyon oranında artışla tarihi dibi olan kırk sente çok yakın seyrettiğini ekledim, bugünkü iktidarın değişik kur rejimine dikkat çektim. Gerçekler böyleyken niçin başarı öyküleri yaratıyorlar? Kahkahalarla gülüyorum, hepsine acıyorum. Rekorun anlamı nedir? :) Utanmasalar son iki saatin, son iki dakikanın, ... rekoru diyecekler, şişinecekler. :) Ayrıca aldatıcı bilgi veriliyor, 20 aylık enflasyona göre şimdiki değer düşünülmüyor. Seans içinde gördüğü nokta yazılmış ama günü 108 869 puandan kapattığına değinilmemiş. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder