01/12/2019

Mahallemizin kedilerine bir şeyler oluyor


Bir haftadır kedilerin çoğu kayboldu, son iki gündür kara Prenses'in iki yavrusunu yaralı gördüm, bugün ikisi de yok, mıymık hanım da yitiklere karıştı, demin Tontini'nin boğazında kan gördüm, yara vardı, derin değildi. Acaba kirpilerin işi olabilir mi? Belki bir kirpi kuduz olmuştur, etrafa saldırıyordur. Bu durumda bizim kediler de hastalık kapabilir. Moralim bozuldu, ne yapacağımı şaşırdım. Evden çıkarken Tontini'nin annesi önüme atladı, bu yağmurda bizim binanın bahçesinde beni beklemiş, sırılsıklam ıslanmış, coşkuyla ayağıma dolandı, mır mır etti. Ne dediğini anlayamadım, fakat tehlike var dediği açık, ancak sorunu bilmiyorum ki önlem alayım. Keyfim kaçtı, yağış var, hava soğudu, geceleri onlarla yatamam, müstakil bir evim, bahçem de yok, hiçbir faydam olamaz. Yazıklar olsun bize, şu canlılara sahip çıkamıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder