01/12/2019

Bu akşam çok sevaba girdim


Tontini ve Beşiktaşlı yavrulara saldıran yaratığı bilmiyorum, acaba başka bir kedi olabilir mi? Büyük kediler zarar görmediğine göre böyle bir ihtimal var. Bu akşam maçı boşladım, yağmura, soğuğa aldırmadım, marketten ısıt ye türü tavuk ile tavuk döner aldım, namussuzların yanına vardım, iki paketi de açtım. Tontini'yi iyi gördüm, yeni bir saldırıya maruz kalmazsa kesin iyileşir. Bir ay daha dayansa, büyük bir kedi olur, kurtulur. Azami çabayı göstereceğim, inşallah onu büyüteceğim. Beşiktaşlı yavrulardan son yaralananı bu akşam gördüm, yanıma gelirken düşe kalka ilerledi, birkaç kere yuvarlandı, sol ayağı kopmuş sandım, derken açlıktan ölmüş olmalı tavuk döneri çılgınca yedi. İnanın, birden güçlendi, demek ki takatten düşmüş, karnı doyunca kendine geldi, sağda solda turladı. Onu da büyütebilirsem, yurt dışına gittiğimde gözüm arkada kalmaz. Neyse, eve dönüyordum, binamızın önünde Mıymık hanım çıkmasın mı? Sevinçten çıldırdım, tavukların yanına götürdüm, epey sevdim. Anladığıma göre hamile kalmış, galiba bir yerde yuva yapmış. Eyvah, kışın o sabiler ölür. Elimden geleni yaparım, imkanım olsaydı evime alırdım ama binamıza kedi sokmak yasaklanmış. Ayrıca Coni var, eve kedi getiremem, dışarıda yardım ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)