25/12/2019

Borsa ekranımın kapatılması için kesin talimat verdim


Geçen ayki talebim reddedilmişti, bu sefer kararlılığımı vurguladım, kesinlikle işlem yapmayacağım dedim. Safi İngilizce roman okuyacağım, dağarcığımı geliştireceğim. İşinize karışmak istemem, bu piyasayı sağlıklı bulmuyorum. Mesela 7 bankada 16 Ekim 2019'da brüt takas uygulaması ve açığa satış yasağı konuldu, brüt takas sonradan kaldırıldı, lakin açık engeli sürüyor. Bu ne demek? Kimin parası fazlaysa gidişatı belirleyecek. Adam basıyor, birkaç kademe alttan yerine koyuyor, uyanıkların müdahalesine izin verilmiyor, kaymaklı kadayıfı spekülatör yiyor, yatırımcı soyuluyor. Borsanın şahlandığı bir dönemde bunlar yaşandı, bankalar patinaj yaptı. BİST'in nasıl yapılandığını bir örnekle açıkladım, daha neler neler var ama ifade özgürlüğü yok. İmkanım olsa bu borsaya minnet eder miydim? Yurt dışı piyasalara giremiyorum, mecburen Abdurrahman Çelebi dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)