25/12/2019

Kanal İstanbul


Kanal İstanbul tartışması alevlendi. Muhalefet hayır, iktidar evet diyor, üstelik cumhurbaşkanı fütursuzca meydan okuyor, biz yaparız, siz seyredersiniz diyor. Yanlış bir yaklaşım, yabancılarda spor organizasyonu için başvuru yapılmadan önce halkın görüşü alınıyor, referandum yapılıyor. Kaldı ki İstanbul seçmeni son seçimde CHP'li adayı seçti. Hükümet kan kaybediyor, bu yüzden tansiyonu yükseltiyor, itirazları anarşik eylem hazırlığı olarak lanse ediyor, halbuki konunun enine boyuna tartışılması ve vatandaşın onayına sunulması gerekir. Konuyu saptırıyorlar, her eleştiriyi hainlik, teröristlik diye nitelendiriyorlar, beka meselesi diyorlar. Bu ülkenin mevcut AKP iktidarından kurtulması gerekir, artık dayanamıyoruz, hakikaten bunaldık. Ben ki her kitabımda CHP'yi eleştirdim, Bahçeli'yi övdüm, bazen Erdoğan'ı savundum, gelgelelim memleketi uçurumun eşiğine getirdiler. Fikirlerimizi açıklayamıyoruz, korkudan ödümüz patlıyor, böyle demokrasi olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder