25/02/2020

Nereden nereye?


Geçen hafta masaüstü internet bağlantısını kurmuş, tamamen intibak etmiştim. Arkadaşın hediye ettiği laptop arıza yapana kadar gayet güzel işlemler yapmıştım, sonra iki laptop daha hediye edildi, Acer biraz yavaştı, Fujitsu Siemens şimşek hızındaydı, ikinciyi yeğledim, sistemi oturttum. Tcell üç aylık 15 gb kota yetmezse arkadaş bir yıl taahhütlü hat alacaktı, ben kullanacaktım, bu detayı dahi planladık, ancak pazar sabahı Coni beni bırakınca bunların hepsini rafa kaldırdık. Dün ve bugün laptopu açmadım, muhtemelen hiç kullanmam, yurt dışına giderken yanıma alırım, orada yazım dahil bir çok şeyde işime yarar. Nereden nereye? Borsayla bağı erken kopardım, canım çekmiyor, bakasım gelmiyor, oysa ücreti ödenmiş kotam ve aracı kurumun bedava tahsis ettiği hem mobile hem masaüstü borsa uygulamam var. Şimdi tek bir şeye odaklandım: Modern bir ülkeye yerleşmek ve bilgilenmek. Dünyaya cahil geldim, yalanlarla büyüdüm, sansürlü eserlerle beynim dumura uğradı, artık uyanmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...