13/03/2020

Bu hafta barfiks antrenmanlarına başladım


Youtube'a 2018 Aralık tarihinde video yüklemiştim, nizami 15 barfiks çekmiştim, birkaç hafta sonra sol omuzundan sakatlandım, önemli bir problem değildi, sadece barfiksi etkiliyordu, sol omzum müthiş acıyordu, göğüs, kol vesair egzersizleri etkilemiyordu. Adaleyi zorlamadım, iyi de yaptım, bir yılı aşkın bir süre barfiksi askıya aldım. Bizim salon mükemmel, ancak barfiks barı acayip, hem eğri hem zor tutuluyor, bilindik barda 15 çekecek biri burada 10 çekebiliyor. Yakında başka bir alternatif olmadığı için mecburen orada kamera karşısına geçmiştim, yoksa yirmiyi aşardım. Ha, barfiks salonların en ağır egzersizidir, Harbiye'de on çekene tam not veriliyordu. Güreş veya boks milli takımı,sporcularına gidin, on barfiks çekeni zor bulursunuz, zorluğunu anlatabildim mi? Övünmek için değil de bilgilendirmek için yazdım, hormonlu gençlere zaten anlatamam. Sadede geleyim, omzumu iyileşmiş hissettim (beş, altı hafta önce denedim, sancı yüzünden bıraktım,), bu hafta barfikse başladım. İlk etapta fazla yüklenmedim,günaşırı çalıştım, pazartesi 7, çarşamba 9, cuma 10 çektim ve tamamen iyileştiğimi gördüm. Hayda bre! Coronavirüs bir engel çıkarmazsa, uçuş iptal olmazsa, Türkiye'den gelecek yolculara seyahat yasağı (fikir jimnastiği yapıyorum,) getirilmezse, bu ayın 30'unda tüyeceğim. Yolcudur Abbas, bağlasan durmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder