09/03/2020

Hayaldi, gerçek oldu


Doğum tarihim 1965, bu yaşıma kadar bu ülkede hilesiz iş, dürüst insan görmedim, rahmetli babamı saymıyorum, çünkü yaşamıyor; onun dışında gördüğüm, tanıdığım hiç kimseye kefil olamam. Beni dürüstlük timsali diye tanımlayacak bir sürü kereste çıkar, külliyen yalan, aslı yok, çevirdiğim dalaverenin haddi hesabı yok. Yiyecek, içecek, giyecek, cart curt, her şey sahte, müşteriyi kazıklamak yaşam biçimi olmuş. Yalansa nefes almak nasip olmasın, on seneyi aşkın süredir dışarıda balık, tavuk yemiyorum ya da döner misali karışık olanı yeğliyorum, yarısı bayatsa yarısı tazedir diyorum. En lüks lokantaya gitsem dahi güvenmiyorum, prensibimden şaşmıyorum. Neyse, bu mevzuyu Paramatör'de uzun uzadıya eşeledim, ilginizi çekerse okursunuz. Sizden de okumayı bekleyecek kadar keriz olduğumu ifşa ettim, sadede geleyim. Dün akşam naylonu cart diye yırttım,kantarıma pil taktım, bu sabah pilin bittiğini gördüm. Yalancı dünyanın en aşağılık insanı olsun, inanmayana noter huzurunda ispatlarım. Hayaldi, gerçek oldu, birkaç saat çalışan pili de gördüm. Ne mutlu Türk'üm diyene!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder