28/04/2020

CİMER Pegasus şikayetimi bu akşam (28 Nisan 2020) yanıtladı


Pegasus 30 Mart 2020 tarihindeki Sabiha Gökçen-Belgrad 14.45 uçuşumu 16 Mart 2020 tarihinde iptal etti, bana mesajla ve maille bildirdi; aynı gün Pegasus internet uygulaması üzerinden bilet ücretimin iadesi için başvurdum, hesabıma üç gün içinde gönderileceği uyarısı ekranda belirdi, ancak gelişme olmadı; görevlileri defalarca aradım, her seferinde üç gün teranesi yinelendi. Bunun üzerine şimdi bulunduğum ilin valiliğine 30 Mart 2020'de gittim, Cimer'e dilekçe verdim, ayrıyeten Pegasus "Bize yazın" bölümüne 3 Nisan 2020 tarihinde müracaat ettim, o günden beri "incelemede" yazıyor. :) Cimer bu akşam yani 28 Nisan 2020 tarihinde mail gönderdi, "yeniden müracaat edin, şikayete konu firmanın talebinizi yanıtsız bıraktığını ispatlayan belge sunun, yoksa suçlu duruma düşersiniz," içerikli posta yazılmıştı. :) Suphanallah, bereket ekran görüntüsü almayı öğrendim, yeni dilekçemin ek'ine iliştirdim. Evet, durumu kamuoyuyla paylaşmak istedim. Beni hala Ankara'da gösteren, kira kontratı olmadığı için nüfusa kaydetmeyen, komutanımın Almanya'daki ablasının buraya gelip onay vermesi gerektiğini söyleyen bir devlet var, demem o ki şu anda ben yokum, hastalansam hiçbir sağlık kurumuna gidemem, aile hekimi beni kovar; sağlık bakanlığı maske yolluyor, mesajla "Ankara'daki eczanelerden alın," diyor; onu bırakın, uçak param ödenmiyor, talebime böyle yaklaşılıyor. Hayaldi, gerçek oldu, bugünleri de gördük. Bereket acentelerden değil de internet uygulaması üzerinden bilet aldım, yoksa 370 lira değil de en az 608 lira ödeyecektim, hele daha uzak ülkelere gitseydim hapı yutmuştum. Gitti benim 370 papelim vesselam! Gelse bile sıfır faizle aylarca çalıştırılacak, bu nüansı ıskalamayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder