27/04/2020

Peygamber hata yapar, Türk hata yapmaz


Peygamber memnu meyveyi yemiş, cennetten kovulmuş, yani hata yapmış, fakat Türk hata yapmaz, hele devlet görevlisinin yanlışı olmaz, haksız olduğu durumlarda daha da haklıdır. Ömrüm boyunca aksini görmedim. Acayip bir milletiz, ha bire kendimizi övüyoruz, şişiniyoruz, bir de eleştiriye tahammül edemiyoruz, hemen öfkeleniyoruz, galiba bu yüzden bize hindi (turkey) demişler. Yüzlerce örnek verebilirim ama ifade özgürlüğü, hukuk var mı? Yazarım, filozofum, Twitter'da dahi yazamıyorum, mahkeme erişim yasağı kararı alınıyor yahut hesabım şikayet ediliyor, askıya alınıyor, falan fıstık, yani kitap yazmayı bırakın, sosyal medyada dahi görüşlerimi açıklayamıyorum. Öteyi beriyi kurcalamayayım, bu sabah Corona vakalarındaki son durumu paylaştım. Cumhurbaşkanı, sağlık bakanı, ... herkes Türkiye'nin Corona ile mücadelesinin dünyaya örnek olduğunu söylüyor. Pes, dünya yedincisi olmuşuz, madalya için yarışıyoruz, ilk üçe girme ihtimalimiz var, buna rağmen böyle demeçler veriliyor. :) Arkadaş, şu coğrafyayla, kitleyle hiçbir ortak paydam yok, her şeyim farklı, fikrim, zikrim, cartım, curtum benzemiyor. Cenabıtoteme dua ettim, tanrıçaya adak adadım, yine de kafiristan'a hicret edemedim. Bat dünya bat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder