01/05/2020

Perşembe günü polis maske dağıtıyordu


Sağlık bakanlığı bana maske yollandığını mesajla bildirdi ama Ankara'daki eczanelerden alabilirmişim. Bürokratik sorunları biliyorsunuz, Ankara ile bağı kestim, elektriği, suyu, doğal gazı kapattım, anahtarı ev sahibine teslim ettim, muvazzaflığımda birinci sicil amirim (yüzbaşıydım, o kurmay albaydı,) komutanımın Almanya'daki ablasının evine yerleştim. Buradaki nüfus müdürlüğüne üç gün gittim, beni kaydetmediler, karakola başvurdum, sağ olsun komiser nüfus müdürünü aradı, beni ikinci adrese eklediler, zaten ne varsa polislerde var. Yalnız adresim resmi kayıtlarda hala Ankara, E-devlet'e yazdım, gelişme olmadı. Neyse, konuyu dağıtmayayım, kendi imkanlarımla maske satın aldım, fakat polisin bedava verdiği çok daha kaliteliydi, markete girdiğimde boğulmadım. Beni tanıyanlar, kitaplarımı okuyanlar bilirler, her zaman polisleri sevdim, hele özel harekatı hiç sormayın. Bu yazıyı polis kardeşlerime teşekkür için yazdım, sağ olsunlar, var olsunlar, ömürleri uzun olsun, gönülleri neşeyle dolsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder