13/01/2023

Özgür Özel

Özgür Özel dün korkunç şeyler açıkladı, normal bir ülkede yargı harekete geçer, hükümet düşer. Ben bölük komutanı olsam hiçbir totem kulu hatta cenabıtotem dahil kimsenin birliğimiz adına tweet atmasına izin vermem, asla! Diyeceksiniz, bu yüzden nesebin kurudu. Haklısınız ama mutluyum, huzurluyum, aynaya bakınca gururlanıyorum. Ayrıca kol gibi gçrdm, yedi şaheser yarattım, hukuk çerçevesinde en radikal şeyleri hem de mizahi biçimde aktardım ve yedi eserimi de google.books limanına demirledim, gelecek kuşaklara halat uzattım. Sen istediğin kadar barikat koy, kitapçılara, dağıtımcılara, kütüphanelere, sözlüklere,... talimat ver, artık iş işten geçti. Korkudan yazamadığım nice konu var, ancak bazısını şifreli anlatım tekniğiyle dolaylı biçimde aktardım. Cepten youtube videosu yüklemeyi öğrendim, Teknosa'dan tripod da aldım, bundan gayri asırlar sonrasına mesajlar ileteceğim, Yalova kaymakamını daha da etkisizleştireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder