31/03/2023

Derinçek ekibine hodri meydan!

Seçimden sonra Erdoğan iktidarı biterse, Varlık Fonu lağvedilirse borsaya girerim. Peşime adam takıp da "Para piyasası kurulunda profesör olan teyzemin kızı halkb ve vakbn'ye bulaşmayın, halkb TSMF'ndaki Türk Ticaret Bankası'na devredilecek," dedirtip de bana iki hisseyi sattırmaya ve uzaklaştırmaya benzemez. İkisi de tam 14'er tavan çekti, farklı günlerde de tavanlarını izledik, toplamda 20 tavan olduysa şaşırmam. Şimdi fabrika ayarlarıma döndüm, kimseyle finansal sohbet yapmıyorum. Delikanlıysanız karşıma çıkın, yanınıza kchol, sahol, oyak, isctr patronlarını ve 1000 spekülatörü alın, sıkıysa beni borsada yenin. Hodri meydan! Tek şartım Erdoğan ve Varlık Fonu olmayacak, o zaman borsaya girmem; en iyi ihtimalle anlık vurkaç yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder