31/03/2023

Olağanüstü bir borsa yeteneğim var

Spekülatörleri sinekkaydı tıraş yapıyorum, intikamınızı alıyorum. Bu hafta destan yazdım, ben dahi inanamıyorum. İşin tuhafı her işlemimi sırayla yaptım, aynı anda iki alım yapmadım, en önemlisi çakılan borsada yükselişe oynadım, yani aldım ve karlı sattım. Perşembe ve cuma günkü düşüşlerdeki kazancım çarpıcı olduğu için hareketlerimin dökümünü burada paylaştım, kitaplarımı okumamakla hayatınızın hatasını yaptığınızı ispatlayayım dedim. Bu saatten sonra kitabım kaldıysa alın, bence çoğu bitmiştir, arasanız da bulamazsınız, çünkü şeyler şey yapıyorlar. Bereket, yedisini de google.books'a yükledim. Yüzlerce, belki binlerce borsacı tanıdım, bir tanesi dahi tırnağım olamaz, abartıyorsam nefes almak nasip olmasın. Sizde idrak derinliği olsaydı bana bunları yazdırtmazdınız, sizin söylemeniz gerekirdi, öfkemi kusayım diye megalomanlığa vuruyorum, kendimce küfrediyorum. Cuma kapanışta mal almadım, bir kuruşluk hissem yok! Bir daha da varyetelerimi paylaşacağımı sanmıyorum. Gerçek hayatta bana her kötülüğü yapabilirsiniz, binbir kumpas kurabilirsiniz ama borsada alayınızı hacamat ederim, tek kişilik ordu gibiyim, önüme çıkanı ezerim. Borsadan tüymemin ve sadece maaşımla işlem yapmamın sebeplerini kapattığım twitter hesabımda açıklamıştım, nitekim haklılığım kanıtlandı, üçer beşer geldiler, hepinizi elek gibi deldiler. Şunu da merak ediyorum: Aracı kurum görevlisi acaba işlemlerimi izliyor mudur? Haberi varsa ne düşünüyordur? Başkasına söylemiş midir? 🙈🤭 Yazar olduğumu dahi açıklamamıştım. 🙊🙉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder