15/04/2023

Borsacı ne yapmalı?

Kimseyle borsa sohbeti yapmamalı, gazete ve tv izlememeli, sosyal medyayla bağı koparmalı ki başarılı olsun. Tam üç haftadır çıldırdım, saydığım şartları yerine getirdim, düşüşü de yükselişi de hissediyorum, maaşımı büyütüyorum. Portföyümle girmiyorum, çünkü BİST bence şeyli, çok çok şeyli, ileride herkes görecek. Aylardır kendimi frenliyordum, başıma çorap örerler diyordum, artık yeter dedim, yarın çıldırtıcı bir video çekmeye karar verdim. Ağır sansüre, baskıya rağmen konuşacağım, zeki olanlara ışık tutacağım, hayal edemeyeceğiniz mevzulara dalacağım, afallayacaksınız. Videoyu en az beş kez izleyin, her cümlemin üstünde birkaç saat düşünün. İnanın laf salatası yapmayacağım, her kelimemde ifşaat yahut faraziyem olacak. Snooker DŞ 12.00'de başlıyor, ondan önce yüklemeliyim. Hukuki boşluk bulamazlar, sözcükleri cımbızla seçeceğim ama sistemin şifrelerini deşifre ettiğimi anlayacakları için ileride gıllıgışlı tezgahlar hazırlayabilirler. Zincirlerimden başka kaybedecek şeyim yok, ölümden dahi korkmuyorum, çok şeyi başardım, tatmin oldum, zaten yabancı ülkelerde yaşamadıktan sonra buna hayat mı denir? O kadar çekinmemeliyim, entelektüelin misyonu doğruyu açıklamak ve haklıyı savunmaktır. Bazı hadiselere değinilmez, zira bir gün yaşatmazlar, ne ki rehberlik edilebilir karanlığa fener tutulabilir. Sıkı surun, yarını bekleyin, yalnız unutmayın, borsacı için değil vicdanım için konuşacağım, sizi zerre umursamıyorum, oğlumun s2ni yiyin, tüyo şöyle dursun, hiçbirinize günahımı bile vermem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder