11/04/2023

İşi düşen arıyor

Bugün 17.09'da birisi aradı. Açtım, kimsiniz dedim, 3 sene önce Pegasus paramı iade etmediği için Balıkesir Valiliği'ne dilekçe vermiştim, corona nedeniyle uçuşlar iptal edilmişti, oradaki beyefendiymiş, elbet şok oldum. Telefonumu nasıl buldunuz, değiştirmiştim, dedim, kem küm etti, İletişim Başkanlığı'ndan mı aldınız dedim, evet dedi, konuya girdi, o zaman "borsaya girin, asuzu alın demiştiniz, 10 liradan (aslında 6 lirada herkese önermiştim ama o zaman Ankara'da idim,) 380 liraya yükseldi, yine hisse söyler misiniz?" dedi. Borsadan çıktım, maaşın artan kısmıyla antin kuntin yapıyorum, hükümet değişirse ve Varlık Fonu lağvedilirse belki yeniden girerim," dedim, ısrarına rağmen hisse adı vermedim, takip etmiyorum, dedim. İşi düşen nasıl buluyor, görüyor musunuz? Beni bir sürü kişinin, dişinin, ... gizlice takip ettiğini zaten tahmin ediyordum, birisi ifşa oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder