Cuma, Mayıs 12, 2023

Borsa geneli çakılıyor ama endeks d0şmüuor. Buyrun, u30 hisselerine, endeks değerinw ve öteki kağıtlara bakın. BİST şeyli, mevcut haliyle giren çıkabilir mi?👇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...