Cumartesi, Mayıs 13, 2023

Zekeriya ne ayıp bir isim! İnsan evladını öyle adlandırır mı? Tşak mı geçiyorlar?👇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...