15/05/2023

Demiştim

Aylardan hatta yıllardan beri Erdoğan ve Varlık Fonu varken ekonomi düzelmez dedim, MHP'nin ekonomi başta olmak üzere bazı bakanlıkları almasını istedim, maalesef adım atılmadı. Dünkü seçimde AKP ve MHP mecliste çoğunluğu kazandı, artık ikinci turda Kılıçdaroğlu seçilse bile bir icraat yapamaz. Bu halkın tepkisizliğine dikkat çekmiştim, takipçilerim bilirler, çılgın devalüasyonda ve enflasyonda kimse sokağa çıkmadı, protesto yapmadı, muhalefet partileri bu yönde öncülük yapmadı. İşbu nedenle seçimi AKP'nin kazanacağını, egemen gücün o partiden çok memnun olduğunu iddia ediyordum. Haklılığımı gördünüz. Borsa, viop, varant, döviz, enflasyon, spor, sanat, edebiyat, bilim, ... her alanda bittik, demokrasi ve insan hakları dibe vurdu. Bir an önce hicret etmeliyim, aidiyet bağı hissetmediğim coğrafyadan kurtulmalıyım. Burada yaşayacağıma kafiristan'da ölmeyi yeğ tutarım, zaten mesleğimi yapamıyorum, yaptırmıyorlar, kitaplarımı sattırmıyorlar. Bir Türk yatırımcı şu şartlarda reel anlamda kar edebilir mi? Deneyin, sonucu bana bildirin. 🙈🤭

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder