16/05/2023

Düşünün

Endeksi uçuran akbnk, bimas, isctr, kchol, ykbnk seçimden sonraki ilk iki günde taban açıldı, halbuki hiçbir şey değişmedi, iktidardaki AKP ve ortağı MHP mecliste çoğunluğu kazandı, başkanlık seçiminde Erdoğan en yüksek oyu almasına rağmen yeterli çoğunluğu sağlayamadığı için seçim ikinci tura kaldı. Borsadaki en derin hisselerde kolayca şey yapabiliyorlar, artık şeyliği anlayın. Bence bist, viop, varant ve döviz tek elden yönetiliyor, onlarca iş adamı oluşumda ortak olmuş, hissedarlık oranları payları nispetinde değişiyor. Hükümetin iktisat kurallarına aykırı kararlarıyla (devalüasyon ve enflasyonda faiz indirmek gibi) bu mekanizmada reel kar etmenin imkansız olduğunu düşünüyorum, bunu ben dahi başaramam, siz hepten çuvallarsınız. Elleri kelepçeli ve sıska birinin ağır sıklet boks şampiyonunu dövmesi mümkün mü? Bu piyasalarda kazanma ihtimalini o kadar düşük görüyorum. Neyse, bildiğinizi yapın, vicdani görevim gereğince buraya yazdım, rahatladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder