22/04/2024

Yetenek meselesi

Ortada para olmasa da fark etmez, elek gibi delerim, önüme çıkanı ezerim. Bu meblağın çooook üstünde işlemler yaptığım da oluyor ama her şeyin yeri ve zamanı var. Ayrıca BİST'in derinliği kalmadı, iyice şeyleşti; bu arenada benden başka kimse kazanamaz, deneyin, görün. Portföyümle dalış yaptığımda kendi icadım olan tektuş sistemimi uyguluyorum, on liraya aldığım hisseyi dokuz, sekiz, yedi liraya sattığımda kar ediyorum; minik miktarlarda ise fotoğrafta görüldüğü üzere amele usulü takılıyorum. Gerçek hayatta bana her kötülüğü yapabilirler, binbir iftira atabilirler, ancak sanal alemde yedi düvelin milyarderleri birleşse ve üstüme gelse de beni yıkamazlar. Zeka meselesi inekleyip de pekiyi almayla anlaşılmaz, onu ben de yapıyordum, okul ikincisiyle aramda uçurum vardı, Kuleli'yi benimseseydim ve ders çalışsaydım tr birincisi bile olabilirdim. Maaşım 15 940.55 TL, bu ay kaldığım yere 17 671.50 ödedim; yiyecek, giyecek, ulaşım vs masrafları da ekleyin, vaziyeti idrak edin. Emekli olduğum Kasım 2008 tarihinden beri senelerce Ankara gibi pahalı şehirde yaşadım, annemle (helal olsun, hırsız tabiatı onun sorunudur, evlat ebeveynine maddi bakımdan kızamaz, düpedüz para istese yine veririm,) kardeşim (haram olsun,) bir alay paramı, eşyamı çaldı, sahiplendi (uzun mevzu, ilerde yurt dışına yerleşebilirsem çok şeyi kitaplarımda yazarım,), buna rağmen yıkılmadım, halkı soyanları borsada soydum ve ayakta kaldım. Kalantorlara envaiçeşit Ali Cengiz oyunu kurguladım, borsa çakılırken ümüklerini sıkacağım. Mutluyum ama bu coğrafyada yaşamaktan zul duyuyorum, çünkü çocukluğumdan beri hiçbir kurumla ve kişiyle ortak paydam olmadı, aidiyet bağı hissetmedim. Bunu söylediğim için ben mi utanayım, söyletenler mi utansın? Vasat ve yeteneksiz çoğunluğun elit azınlık üzerindeki diktatörlüğüne dair anlatacaklarım var ama önce kâfir olmalıyım. Bu ülkenin yetiştirdiği en iyi yazar ve hatta mizahçı olduğumdan şüphem varsa nefes almak nasip olmasın ama ben yokum, var numarası yapıyorum. Şeyimin sözlüğü ekşi bile derinçek kontrolüne geçmiş ki yazarlığımı göklere çıkartan yorumlar silinmiş. Sizin allahınız olan paraya ben hiç değer vermiyorum, ara sıra çiğniyorum. Diyeceksiniz, bunları niye burada yazıyorsun? Bana yer bırakılmadı, yayıncıların tamamı şeylerin kontrolüne girdi, sansür ve baskı had safhaya çıktı, Twitter'da iki tweet atsam ya hesabım askıya alınıyor yahut tweetlerimin silinmesi için mahkeme kararı çıkartılıyor. Ey efendiler! Sizlerle görüşeceğiz, dünyanın en güçlü silahı olan kalemin nelere kadir olduğunu hepinize öğreteceğim. Kalemşorluğum Che'nin silahşorluğundan tesirlidir, mesela ilk eserim Horgeneral'in yayınlanmasıyla birlikte onlarca Giresunlu kafayı üşüttü, kitaplarımın Giresun'a sokuluşu yasaklandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder