27/06/2024

İnanılmaz rahatladım

Borsa muhabbetlerini tamamen kestim, WhatsApp yoluyla mesajlaştığım adamlarla irtibatı kopardım, bambaşka biri oldum, endeks çakılırken bile kazanıyorum. İstanbul'da sekz ay kaldım, maaşım 15 900 liraydı ama konaklama bedeli olarak aylık 18 000 lira ödüyordum, yiyecek vs masraflarla beraber kazancımın iki üç misli harcıyordum, hisseler sürekli düştüğü halde portföyüm çok hızlı artıyordu. Geçmişte de kimseyle diyaloğa girmiyordum, Coni'nin son zamanlarıydı, omdan sonra hicreti kafama koymuştum, o yüzden yumuşadım, prensibimi bozdum, al sat tüyosu verdim, fakat bazı şahıslar beni çok meşgul ettiler, hatta birisi elimdeki halkb ve vakbn için güya devletin içinden "sat ve uzak dur" tavsiyesi iletti, hisseler peş peşe 17 tavan çekince deve yükü kazancımı da engelledi. Alayını engelledim, defterden sildim, korkunç bir yaratığa dönüştüm. :) :) Mesela bugün sekiz milyon liralık hacim yaptım, epey kar ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder