Pazar, Haziran 23, 2024

Kırklareli ve İstanbul gözümü açtı

Emekli olduğum 1998 kasımında Ankara'yı en yaşanılabilir şehir zannediyordum, halt etmişim, 2020 martından sonra şehir şehir dolaştım, Ankara'dan kötü il, ilçe görmedim. Kırklareli halkı çok medeni olsa da kent küçüktü, bir nevi mahrumiyet bölgesiydi, fakat benim için en önemli faktör olan sağlıklı beslenme imkanını buldum, çünkü askeri gazino vardı, geçmişteki etten zehirlenme trajedilerim sonlandı. O vesileyle uyandım, artık askeri gazino ve orduevi olmayan coğrafyaya yerleşmeyeyim dedim. İstanbul'a geçince deniz ikliminin avantajını öğrendim, boku bokuna karasal iklimin kahrını çektiğimi çakozladım, oradan da ders çıkardım, sahilde yaşamalıyım dedim. İnsan sürekli öğreniyor, gelecekte daha da bilgileneceğim, fakat tecrübemi gençlere aktarayım dedim, siz siz olun, sağlıklı beslenme ve ılıman iklime önem verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karakurum otoyolunu görmek isterdim