Cuma, Temmuz 12, 2024

Borsa bugün güya rekor kırdı ama borsacı sermayeyi kediye yükledi, çünkü endeks belli hisselerle yukarı çekiliyor, kalana pompalanıyor, yatırımcının parası işletiliyor. Oh, suyundan da koy! Acıyorsam tekerlek olayım, bu halk soyulmayı hak ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...