Perşembe, Temmuz 11, 2024

Yarın endeks yüzde 0.58 oranında yükselirse rekor kıracak, hâlbuki borsacı kan ağlıyor. BİST'i belli hisselerle yukarı çekiyorlar, ötekilere basıyorlar, yatırımcı zararına satamıyor, parası işletiliyor, üstelik bedelli ve tahsisli sermaye artırımı gibi şeyliklerle daha da çarpılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...