10/07/2024

Ekonomik facianın faturası emekliye çıkartıldı

Har vurup harman savurdular, savurganlıkları dillere düştü, öyle ki bir konvoyun uzunluğu sosyal medyada haftalarca yayınlandı, gülüşüldü; vergiler iyice artırıldı, yine de yetmemiş ki emeklinin maaşı kısıldı. Gazeteciler, yazarlar, siyasetçiler gazetelerde, televizyonlarda yirmi yıl öncesine göre oluşan oransal farklılığa dikkat çektiler, ne ki adım atılmadı, emekli kaderine terk edildi. Haydi benim bir özelliğim var: Gerçek hayatta halkı soyanları sanal alemde soyuyorum, öylece geçiniyorum. Pekala, öteki emekliler ne yapacaklar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...