Yazar, trader, horgeneral, Türk Silahsız Kuvvetleri Başkomutanı, Yokluk Fonu reisi, Hıyanet İşleri Başkanı, kuş pezevengi, düş hekimi, hayal taciri, borsa peygamberi, parayolları genel müdürü, parabulucu, kültür aristokratı, üstün korkaklık madalyası, beyaz zenci, haymatlos, tektuşconi, heccav, beisicumhur, ekomünist, futbolog, yumurtakolik, arbitraj, satranç, snooker, müzik, briç, body building, kafes dövüşü. Not: Sosyal medyada sadece bluesky'da yazıyorum.
Salı, Nisan 14, 2026
Aselsan piyasa değeri 2001'de 50 milyon dolardı, daha aşağı da sarkıyordu, şimdi 43 milyar usd'yi aştı. Endekste belli hisseler sürekli yükseliyor, ötekiler çöküyor. Demek ki gerçek yatırımcı yok, bu oluşumdan kazanç sağlayan bir ekip var. Yıllardır yazdığım, söylediğim teorim aklınıza yatıyor mu? Tüm borsayı, viop'u, varant'ı ve döviz piyasasını tek bir güç yönetiyor, diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? 👇
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder