Yazar, trader, horgeneral, Türk Silahsız Kuvvetleri Başkomutanı, Yokluk Fonu reisi, Hıyanet İşleri Başkanı, kuş pezevengi, düş hekimi, hayal taciri, borsa peygamberi, parayolları genel müdürü, parabulucu, kültür aristokratı, üstün korkaklık madalyası, beyaz zenci, haymatlos, tektuşconi, heccav, beisicumhur, ekomünist, futbolog, yumurtakolik, arbitraj, satranç, snooker, müzik, briç, body building, kafes dövüşü. Not: Sosyal medyada sadece bluesky'da yazıyorum.
Cuma, Nisan 17, 2026
Borsanın sadece son aylarını baz alacağım, uzun dönemli usd grafiklerini paylaşsam kafayı üşütürsünüz. XU100 grafiğini, endekste ağırlığı yüksek hisseleri ve göz kararıyla alelacele seçtiğim hisselerin tl grafiklerini inceler misiniz? Bu borsa normal mi? Anormalliği her uzman biliyor, kimse yazmıyor, söylemiyor, endeks mühendisliği filan geveliyor. Mert olun, gerçeği açıklayın, zararda olduğu için satamayan borsacının parası işletiliyor, deyin. Buyrun, inceleyin, yanlışım varsa doğrusunu yazın, sayenizde bilgileneyim. 👇
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)







































Hiç yorum yok:
Yorum Gönder