Besides Qatar, which owns 10% of the Istanbul Stock Exchange (BIST), and our longtime friend America, are you considering any other foreign investors? Don't include those mustachioed foreign investors. I'd like to benefit from your opinion; I'm very ignorant about these things and I'm starved for information.
Yazar, trader, horgeneral, Türk Silahsız Kuvvetleri Başkomutanı, Yokluk Fonu reisi, Hıyanet İşleri Başkanı, gaile bakanı, kuş pezevengi, düş hekimi, hayal taciri, borsa peygamberi, parayolları genel müdürü, parabulucu, kültür aristokratı, üstün korkaklık madalyası, beyaz zenci, haymatlos, tektuşconi, heccav, beisicumhur, ekomünist, futbolog, yumurtakolik, arbitraj, satranç, snooker, müzik, briç, body building, kafes dövüşü. Not: Sosyal medyada sadece bluesky'da yazıyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Nilüfer
Let me confess a truth: I'm not the type of person to get into verbal arguments or physical fights, yet I'm physically like a wild a...
-
-
-
MİSTER ORHAN PAMUK Dinamitçi Nobel’in vasiyeti üzerine dağıtılan Nobel Edebiyat ödülü 2006 Ekim ayında Mister Orhan Pamuk’a verilince t...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder