02/02/2018

Araç Sayısı

Türkiye nüfusu seksen bir milyonu aştı, 2017 itibarıyla trafiğe kayıtlı araç sayısı yirmi iki milyon iki yüz bin oldu. Bence müthiş bir rakam, demek ki herkesin arabası var. Benim maaşım son zamla 1971 lira olmuş, destekle beraber 2 076 kağıda yükselmiş. Teliften bir kuruş almadım, hatta kapak tasarımını ben yaptığım halde karikatürcülere cebimden her çizim için 100'er lira ödedim, imza günlerine gidiş masrafı da benden oldu, Reziliazam ile Deliminatör'ün bana ayrılan kısmını İstanbul'daki arkadaşım getirdi, çünkü yayıncı kargo ücretinin benden tahsil edilmesi için talimat vermişti.

Bu durumda ancak çekçek alabilirim, bir de bisiklete binebilirim. Adalet ve Kalkınma Partisi iktidarındayız, benim geçim standardımda adalet var mı?

Vay anasını! Ta 14 yaşımdan beri yurt dışına kaçış hayaliyle yaşadım, aşık olduğum kızla bile evlenmedim, hedefime odaklandım, bugüne kadar başaramadım, Coni'nin helvasını yedikten sonra ölümüne taarruz edeceğim, illaki bir ülkeye kapağı atacağım, artık İngilizce yazacağım. On parmağımda yirmi marifetim var, beyinsel fonksiyonlarımı bırakın, fizyolojik açıdan da gıpta edilecek haldeyim, şu anda profesyonel sporcularla yarışırım, birçok alanda çoğunu sollarım, diyet yapabilsem dergilerin kapağındaki hormonlu gençleri aratmam, baklavaları dahi dizdim, üstelik ömrümde stereoids, anabolizan, protein tozu, vitamin hapı veya suplement almadım. Lafı şuraya getireceğim: Şimdi evlenmek istesem paçozlardan bile pas alamam. Yorumu size bırakayım; kapitalizm, cumhuriyet, demokrasi şarkılarınıza devam edin, çok heyecanlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder