03/02/2018

Başkomutana Helal Olsun!

Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan 15 Temmuzdan sonra çehre değiştirdi, hayallerimin politikacısı oldu, ancak ben otuz sene önceki çizgimden sapmadım, aynı istikamette ilerliyorum, onun uyanışı yeni başladı veya sırtından bıçaklandığını anladığı için özüne döndü, gerçek yüzünü sergiledi. Öyle ya da böyle, kalbimi fethetti, demeçlerini dinlerken mest oluyorum, tereyağı gibi eriyorum. Dün CHP liderine, "Ey Kemal, yiğitsen açıkla, PKK terör örgütü müdür?" diye soru yöneltti, PKK ile CHP'nin kol kola yürüdüğünü iddia etti. Hey gidi başkomutan! Ben otuz sene önce bunları söyledim, bedel ödedim, sakıncalı subay kategorisine ayrıldım. İnşallah sana bir şey olmaz, kalbim seninle, emrin olursa haber uçur, kamikazelik dahil her icraata hazırım. Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en önemli portresi başkomutan, gerisi yalan, yaşasın Recep Tayyip Erdoğan!

Not: Başkomutana siz yerine sen diye hitap etmek alçaklıktır, günlük yaşamda liseliye bile siz diyorum, fakat içli duygularımı ifade ederken mecburen böyle seslendim, yanlış anlaşılmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder