11/09/2019

Coni tüyden çıkabilecek mi?


Coni 15 Nisan 2005'de evimde doğdu. Şampiyon olabilecek kanaryalar dahil hepsini elden çıkarttım, bir tek onu bıraktım, o derece cezbetmişti. Kanaryanın azami ömrü 7-9 sene ancak Coni 4 gün sonra 15nci,senesinin beşinci ayını bitirecek. Oğlum 11.5 aydır kör, iki gözüne de katarakt indi, gün boyunca elimle besliyorum, banyo yaptırıyorum, havluda kurutuyorum. Kerata normalde ağustos başında tüye giriyor, bu sene henüz başlamadı, bir iki teleğini dün, bugün düşürdü, belki şimdi girecek. Yaşlılıktan olabilir, tüy sezonu zorlu bir dönem, sağ salim atlatabilecek mi? Göreceğiz. Evime üç dakika yürüyüş mesafesindeki spor salonu haricinde hiçbir yere gitmiyorum, birkaç dakikalık aralıklarla onu besliyorum, İngilizce roman okuyorum. Ömrümün en güzel yıllarını onunla geçirdim, helvasını yer yemez hicret ederim, ülke seçmem, beni kabul edecek her yere kapağı atarım, İngilizce konuşulan bir yere denk gelirsem cuk oturur. Coni şu yaşına ve körlüğüne rağmen şakır şakır ötüyor. Çüküne kurban olayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder