12/09/2019

Kitaplarım


Yedi kitabımı da google.books'a yükledim, dolayısıyla yok edilmelerini önledim, gelecek kuşaklara ulaşımını sağladım, çok mutlu oldum, fakat yurdum insanının metinlere olan ilgisizliğini bildiğimden tanıtıcı bilgi vermedim. Nasılsa okumuyorlar, zaten tanıtım yapabileceğim bir platform yok dedim, es geçtim. Eserlerimi kronolojik sırayla tanıtayım: Horgeneral hiciv romanı, Anadolu'nun baba dolu yörelerindeki zottirikleri tiye aldım. Gazilerle Niyaziler ikiz kardeşlerin komik romanı; biri futbolcu, diğeri kurmay yüzbaşı olan biraderlerin matrak maceraları anlatılıyor. Errorist hiciv romanı; düz yazıyla ifadesi suç sayılabilecek mevzuları kurgu bir eserle neşterledim. Reziliazam düz yazılar kitabı, yok yok, her konuyu deştim. Deliminatör ve Paramatör de denemelerden oluşuyor, hayli cesur bir kalem olduğum söylenebilir. Vatansavar ise borsacının romanı, fakat Arapça ve Farsça kelimeler kullandım, bir asır evvel bu topraklarda öyle konuşuluyordu ama şimdi kimse bir cümlesini anlamaz. Neyi vurguladığım açık, yeter ki kafanız çalışsın. Türkiye'de kitap okunmaz, hele şaheserler hiç okunmaz, o nedenle öyle bir beklentim yoktu, olmadı, hapse girmemekle teselli buluyorum; benim indimde en makbul ödüldür. Bu toprakları sağ salim terk edebilirsem ileride İngilizce yazacağım, hedef kitleme hitap edeceğim. Kaygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder