10/04/2020

Mars Sportif


Ankara Eryaman Mars Sportif kulübüne üye olmuştum, nakit para almıyorlar, illa kredi kartından tahsilat yapıyorlar. Mecburen kredi kartının internet alışverişini açtırdım, orada antrenman yaptım, derken 30 Mart 2020'de yurt dışına uçuş bileti aldım, martın ilk haftasında dilekçe verdim, üyeliğim bitirilsin dedim, birkaç gün sonra sordum, "tamam, gereği yapıldı," denildi, ayın ortasında Coronavirüs yüzünden salon kapatıldı, uçuş da iptal oldu, Ankara'yı terk ettim, fakat Mars Sportif bana sürekli mail yolluyor. Al başına belayı! Demek ki talebimi hasıraltı ettiler. Bugün Mars Sportif genel merkezine telefon açtım, üyeliğinin bitirildiğine dair bilgiyi Eryaman şubesine sorun denildi. Hoppala! Topu taca atıyor, belli ki katakulli çevirecek, benden zorla para sızdıracak. Yurt dışında on sene kalırım, onlar bana fatura ibraz ederler. Vay be! Hayaldi, gerçek oldu. Ne günlere kaldık, bu iktidar döneminde akıllara seza şeylere şahit olduk. Eryaman şubesi şimdi kapalı, internet kanalıyla mesaj yazdım, başvurumun gereği yapıldı mı dedim. Bakalım cevap verilecek mi? Geri dönülmezse E-devlet üstünden Cimer'e yazarım. Pegasus paramı utanmazca iç etti, haftalardır geri ödemedi, Cimer bile yanıtlamadı, bir de bu Mars Sportif çıktı. Türkiye cehenneme döndü, her türlü haksızlığa maruz kalıyoruz, hak arayamıyoruz. Yuh! Buraya not düştüm, belli ki Mars Sportif gıyabımda cüzdanımı boşaltmak için her yolu deneyecek. Alır mı alır, benim Türkiye'de olmayışım kimin umurunda... Vay anasını! Bu şirket şişe muhabbeti yapıyor, internette olumsuz yorumlar var, ağır ithamlar yapılmış. İşi sağlama bağlayayım dedim, demin E-devlet vasıtasıyla Cimer'e dilekçe verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...