26/02/2023

Bugün Beşiktaş taraftarı da HÜKÜMET İSTİFA diye tezahürat yapmış

Dün Fenerbahçe, bugün de Beşiktaş taraftarı hükümeti istifaya çağırmış. Spor sahalarına siyasetin sokulması tasvip edilemez ama geniş bir açıdan bakalım. Erdoğan iktidarında akıllara seza başarısızlıklar yaşandı. Rusya ve Suriye'nin uçağını düşürdük, ikisinde de savaş çıkabilirdi. Canlı bombalar, bombalamalar bir ara ayyuka çıktı. Meşum darbe girişimiyle korkunç bir travma yaşadık. Tarihte benzeri görülmemiş devalüasyona maruz kaldık, yedi seneden fazla sürdü. Enflasyon resmen çıldırdı, kimse TÜİK rakamlarına inanmıyor. Bunca başarısızlığı halk bir kere dahi protesto etmedi, miting düzenlenmedi, çünkü müsaade edilmiyor, muhalefet partileri öncülük etmiyor, sanki hepsi hükümeti destekliyor. Halk bunaldı, demokratik platformlar tıkanınca tepkisini maçta kusmaya başladı. Doğruluğu eğriliği tartışılır ama hükümetin başarısızlığı tartışılmaz. Olumlu icraat yaptılar da ben mi inkar ettim? Bana mesleğimi yaptırmıyorlar, artık yazamıyorum, onu bırakın, tweet atamıyorum, geçenlerde twitter'da başıma gelenleri açıklamıştım. Baskıcılık bu dereceye vardı. Ülkemiz çok kötü yönetiliyor, muhalif ses yok, hepsi danışıklı dövüşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)