01/03/2023

Yine kurtulamadım

Telefon numaramı değiştirdim, whatsapp'ı bir ara sildim, yine de rahatsız ediliyorum. Arkadaş, bana iyilik yapacaksan uzak dur, fikirlerimi merak ediyorsan kitaplarımı oku! Dün gece İnstagram mesajıyla sarsıldım, birisi evimi satayım mı, meblağı bankada mevduata yatırayım mı, diye soruyordu. Hoppala! Yapım gereği en kötü dediğim insana dahi yardımcı oluyorum, "eline para geçerse para piyasası içerikli fon al," dedim, getirilerini ve portföylerini öğrenebileceği link ile playstore uygulamasını yazdım, 6 tane fon önerdim ve kodlarını paylaştım, tabii İngiltere Kupası'ndaki M. City maçı güme gitti. İnstangram ayarlarına girdim, kimse mesaj yollamasın seçeneğini ayarladım, umarım doğru yapmışımdır da bir daha rahatsız edilmem. Mesajdan kısa süre önce İngilizce çalışıyordum, o sırada gelseydi daha da öfkelenebilirdim. O şahsın kızdığımdan haberi yok, düşmanıma dahi soğuk davranmam ama huzursuz oldum, bunu da buraya yazayım dedim. Yurt dışına hicret formülü biliyorsan yahut yayıncı bulduysan bildir, memnun olurum, başka nedenlerle beni meşgul etme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder