28/02/2023

Derinçek beni hep takip etmiş

Derinçek beni her daim takip etmiş, öyle ki peşime adam takmış. Borsa yorumculuğumu bıraktığımdan aylar sonra bir kişi internet vasıtasıyla kontak kurdu, Ankara'ya geleceğim görüşebilir miyiz? dedi. Hay hay dedim. Demesine göre benim ücretli mail grubuma üyeymiş, oradan bir dostluk geliştirdik, bana sürekli iyi davrandı, hediyeler yolladı, İstanbul kitap fuarına gittiğimde karşıladı, fuara götürdü, derken en sonunda geçen sene kitabımın basılması için yayıncı da buldu ve güvenimi kazandı. Tabii ona borsa konusundaki fikirlerimi iletiyordum, epey zamanımı alıyordu, muhtemelen enerjim boşa gittiği için daha az kazanıyordum ama onun hatırına devam ettim. Bir gün bana "teyzemin kızı para piyasası kurulunda profesör, babama Halkbank Türk Ticaret Bankasına devredilecekmiş, hem Halkbank'tan hem Vakıfbank'tan uzak durun demiş," dedi. Ben ona defalarca "bana hiçbir haber, duyum iletme!" dememe rağmen böyle bir şey yaptı, kasıtlı olduğu belliydi ama Halkbank'ın davası sürdüğü için inanmak zorundaydım, riske giremezdim, iki hisse arasında gidip geliyordum, halkb'ı sattım, başka hisseye geçtim, derken hem Halkbank hem Vakıfbank 14 kere tavan oldu. Yorum yapmıyorum, derinçek ekibini tanıyın diye paylaştım. Bugünkü haberde Türk Ticaret Bankası'nın satılığa çıkarıldığı yazıyordu, dolayısıyla o laf tamamen çürüdü. Not: Daha önce yazdıklarımı silmiştim, çünkü gelişmeyi beklemek gerekir, demiştim, şimdi gerek kalmadı, Türk Ticaret Bankası satılığa çıkarılmış, yani kumpasa geldiğim ispatlandı. Diyelim ki yanılıyorum, başka bir ekiptir; Derinçek dışında kim benle uğraşır? Demek ki kısa vadede bana kötülük yapacaktı, yoksa foyasının ortaya çıkmasını göze almazdı. Faizden yaşıyorum vesselam! 🤭🤭🤭

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...