13/02/2023

Memleketi şeye çevirdiler

15 temmuz sonrasında iki kere tweetlerime mahkemeden erişim yasağı kararı çıkartıldı, kitaplarımın önü tıkandı, bana övgüler düzülen yazılar, yorumlar silindi, mesela Ekşi Sözlük beni göklere çıkardığı mesajları yok etmiş, şimdi de Nedim Şener gibi tiplerle twitter mecrasından tamamen uzaklaşmamı sağlıyorlar. Gerçi istemeden giriyordum, tivibu'da teleteks olmadığı için mecburen tıklıyordum, gündemi öğreniyordum ama artık vaziyet vahamet kesbediyor, postu kurtarmak için sosyal medyadan uzaklaşmalıyım, çünkü birbirlerine küfrediyorlar, hakaret yağdırıyorlar, hiçbir yaptırım uygulanmıyor, ben en medeni biçimde yazıyorum, yine de yasak çıkarttırabiliyorlar. Memleket bu hale geldi, dikkatli olun, onların hiçbir şeyi, yani şeyleri şey yapmaları beni ilgilendirmiyor, sadece İngilizce yazmaya odaklandım, dağarcığımı geliştiriyorum, fırsat bulursam da hicret edeceğim, arkama bakmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)