14/02/2023

Twitter'a girmeyin

Elon Musk satın alınca değişmiş, canınız yanabilir, fotoğraflı kanıtlar paylaştım, galiz hakaretler savuran kişiler nazik ifadeleri nefret içerikli ilan edebiliyorlar, ibret alın, neler yapmazlar? Facebook da üç hesabımı kapatmıştı, seneler önce bağı koparmıştım, çünkü teşkilatın (!?) kontrolünde olduğunu anlamıştım. Tabii ki o tweeti silmeyeceğim, twitter ile bağı koparacağım, zaten dün akşam play store'daki twitter uygulamasını kaldırmıştım. Şahsi kanaatimce Musk her şeyi paraya dayandırdı, mavi etiketin ücretlendirilmesiyle başladı, devam ediyor, şeylerle de anlaşmış ki bildirilen isimlere çizik atıyor. Umurumda değil, bir milyon takipçim olsa dahi bir şey kazanmam, kitaplarımın baskısı tükenmiştir yahut yakında tükenir ki telif de almıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder